Новости: 3dsmax



Пользовательского поиска




update




The Old New World : une animation base sur des photos anciennes - Phototrend



Phototrend

The Old New World : une animation base sur des photos anciennes
Phototrend
Alexey Zakharov est un animateur russe qui aime donner vie aux anciennes photos grce la 3D. A la manire d'un jeu vido, les rues de Washington, Dtroit, New York, Baltimore, Wilmerding, et Boston au dbut du XXe sicle prennent vie et nous ...



История одного стартапа. Виртуальные экскурсии по будущему дому с VRNET - КиевВласть



История одного стартапа. Виртуальные экскурсии по будущему дому с VRNET
КиевВласть
Серьезные планы. Стартаперы VRNET рассказали KV, что они расширяют команду для работы как с украинскими, так и с зарубежными клиентами. Также планируют выпустить первый автоматический продукт, который будет конвертировать 3Д модели из 3dsMax в Unity. “На счет долговременных планов, мы хотим ...



Animateurs 3D jeu vido - Agence Franaise pour le Jeu Vido



Animateurs 3D jeu vido
Agence Franaise pour le Jeu Vido
GFactory recherche, dans le cadre de ses productions Jeu Video en cours et venir, des animateurs 3D expriments pour diffrentes missions, soit en skin/rig, soit en animation pure, soit les deux. Vous travaillerez sur des projets d'envergure ...



Script : Improved Face Weighted Normals pour 3ds Max - 3DVF



3DVF

Script : Improved Face Weighted Normals pour 3ds Max
3DVF
Dcouvrez Improved Faced Weight Normals, un script 3ds Max payant destin la modlisation medium poly. Le script permet d'utiliser en un clic les Weighted Vertex Normals / Face Weighted Normals, technique qui utilise la surface d'une face d'un modle ...

и другие »


3D Modeler in Austin, TX at Booz Allen Hamilton - Animation World Network (press release) (blog)



3D Modeler in Austin, TX at Booz Allen Hamilton
Animation World Network (press release) (blog)
Key Role: Leverage experience with polygonal and sculpting to deliver photo–realistic 3D characters using industry software, including Maya, Modo, Zbrush, and 3DSMAX. Visualize, gather, reference, and work collaboratively to create and deliver high–end ...

и другие »


3D Modeler in Fayetteville, NC at Booz Allen Hamilton - Animation World Network (press release) (blog)



3D Modeler in Fayetteville, NC at Booz Allen Hamilton
Animation World Network (press release) (blog)
Today, the firm provides management and technology consulting and engineering services to leading Fortune 500 corporations, governments, and not-for-profits across the globe. Booz Allen partners with public and private sector clients to solve their ...



CorVex, plugin de layout pour le jeu vido sous 3ds Max - 3DVF



3DVF

CorVex, plugin de layout pour le jeu vido sous 3ds Max
3DVF
CorVex, plugin de layout pour le jeu vido sous 3ds Max. Publie le 10 janvier 2018 par shadows44 (449 lectures). CorVex; 3ds Max; layout. Barre d'outils 3DVF; |; Envoyer par mail. space. CorVex. Dcouvrez CorVex, plugin payant mais trs abordable pour ...

и другие »


KeyHydra pour 3ds Max se met jour et se divise en trois modules - 3DVF



3DVF

KeyHydra pour 3ds Max se met jour et se divise en trois modules
3DVF
Onikanabo met jour KeyHydra, son ensemble d'outils pour 3ds Max. Au passage, la stratgie commerciale de l'outil volue : KeyHydra de scinde en trois modules, KeyHydra Shorcuts, KeyHydra LazerCut, KeyHydra WheelCtrl. - KeyHydra Shorcuts permet d ...



Allegorithmic Introduces Substance Plugin for 3ds Max - Animation World Network (press release) (blog)



Animation World Network (press release) (blog)

Allegorithmic Introduces Substance Plugin for 3ds Max
Animation World Network (press release) (blog)
Allegorithmic debuted the public beta of Substance Plugin for 3ds Max at Autodesk University 2017, in Booth D211. By linking the product to Substance Engine technology, Allegorithmic has been able to increase the number of professional features ...

и другие »


Простое сплайновое моделирование в 3Ds Max. Создаём штемпель (штамп) со своим рисунком. - 3Dtoday.ru (пресс-релиз) (Блог)



Простое сплайновое моделирование в 3Ds Max. Создаём штемпель (штамп) со своим рисунком.
3Dtoday.ru (пресс-релиз) (Блог)
Приветствую всех читателей портала! В прошлой статье я рассказывал как нарезать скаченную модель в программе 3Ds Max (2016). Сегодня же, предлагаю перейти непосредственно к моделированию простых объектов для дальнейшей печати на 3d принтере. А основные принципы и порядок действий я буду ...












Пользовательского поиска